مهر جیبی

این نوع مهر از اندازه کوچکتری نسبت به سایر مهر ها برخوردار است

مهر جیبی ( مهر همراه ) گذشته از ظاهری زیبا ، بسیار کم جا بوده و به راحتی در جیب و یا کیف قرار میگیرد.

مهر جیبی مناسب کسانیست که همواره نیاز دارند که مهرشان همیشه همراهشان باشد ، مانند مهندسان ، پزشکان ،مدیران و …

مهر جیبی در دو نوع لیزری و ژلاتینی موجود میباشد .

لازم است بدانید که برای مدل ژلاتینی استامپ در خود پایه وجود دارد و برای استفاده آن نیازی نیست که استامپ همراهتان باشد. این پایه ها نیز همانند دیگر پایه های مهر در اشکال مختلفی هستند تا شما بهترین و مناسب ترین پایه را برای مهر خود انتخاب کنید. 

ساخت مهر فوری فقط با یک تماس

وظیفه مــا مشــاوره و پاســـخ دادن به ســـوالات شمــاست

روش 1 . اگر مایلید از طـریق واتسـاپ گوشـی با ما در ارتبـاط باشید لطفاً از شماره زیر استفاده نمایید .

88 99 473 0936

روش 2 . اگر مایلید از طـریق واتسـاپ کامپیوتر با ما در ارتبـاط باشید لطفاً روی دکمه زیر کلیک تا مستقیم وارد واتساپ شوید .

با مـا در تمـاس باشـید

0912-5952863   |   021-33724286    |   021-33710476     

روش 1 . اگر مایلید از طـریق تلگـــرام گـــوشــی با ما در ارتبـاط باشید لطفاً از شماره زیر استفاده نمایید .

863 52 59 0912

روش 2 . اگر مایلید از طـریق تلگرام کامپیوتر با ما در ارتبـاط باشید لطفاً روی دکمه زیر کلیک تا مستقیم وارد تلگرام شوید .

مهر جیبی

مهر یکی از ابزارهای مهم و اساسی در صنایع مختلف است که به دلیل قابلیت‌های خاص خود، از جمله شناسایی دقیق، تأیید اصالت و ایجاد تأثیر بصری، به عنوان یک ابزار حیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهر اتوماتیک ژلاتینی و یا لیزری، با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف، قادر است محتوای مورد نظر را به صورت دقیق و با کیفیت بالا روی سطوح مختلف چاپ کند که این امکان را به برندها، کسب و کارها، و حتی افراد عادی می‌دهد تا هویت کسب و کار خود را به صورت بی‌نظیر و دقیق نمایان کنند.

در ادامه به بررسی انواع مهر جیبی، کاربردهای آن در مشاغل مختلف، علت محبوبیتش در میان دیگر محصولات و امکان سفارش به صورت مهر رنگی پرداخته خواهد شد. ما همچنین به بررسی چگونگی استفاده از این ابزار در بهبود تشخیص و اعتبار سازمان‌ها و برندها خواهیم پرداخت.

همانطور که قبلا گفتیم این دسته از مهر ها به دلایلی دارای محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر محصولات هستند بنابراین فروشگاه اینترنتی فهامند تنوع در مدل های این مهر را افزایش داد تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز هایشان بهترین محصول را سفارش دهند. در مهرسازی فهامند این مهر به صورت مهر جیبی ژلاتینی و مهر جیبی لیزری تولید می شود البته ناگفته نماند که این امکان برای مشتریان فراهم شده تا این محصول را به صورت مهر رنگی و یا مهر فوری سفارش دهند.

کاربردهای مهر جیبی

مهر جیبی به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان و کاربردهای متنوعی که دارد، برای بسیاری از شغل‌ها می‌تواند یک ابزار بسیار مفید و بهترین گزینه باشد. در ادامه به برخی از این کاربردها پرداخته خواهد شد:
مهر جیبی برای کسب و کارهای کوچک و فروشگاه‌ها، به عنوان ابزاری برای شناسایی محصولات و بسته‌بندی‌ها بسیار ارزشمند است. با استفاده از این مهرها، می‌توان به سادگی لوگو، نام برند، یا اطلاعات تماس را بر روی کارتن‌ها، بسته‌بندی‌ها، و محصولات چاپ کرد. این کاربرد مهم اطمینان می‌دهد که محصولات شما به طور مشخص تشخیص داده شده و از تقلب جلوگیری می‌شود.

در مشاغلی مانند خدمات فنی، خدمات خودرو، یا مشاغل تعمیر و نگهداری، مهر جیبی به عنوان ابزاری برای نشان دادن تأیید خدمات انجام شده و همچنین تاریخ و امضا تایید کننده بسیار مفید است. این امر به مشتریان اعتماد بیشتری به خدمات شما می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا اسناد و گواهی‌نامه‌ها را به صورت مشخص و قابل اعتماد ارائه دهید. همچنین حمل آن بسیار ساده و همیشه در دسترس شماست.

به طور کلی، مهر جیبی به عنوان یک ابزار چاپ و تأیید هویت با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، برای بسیاری از صنایع و حرفه‌ها کاربرد دارد. با قابلیت حمل و نقل آسان، قابلیت سفارشی‌سازی بالا، و تأیید قانونی، این ابزار می‌تواند در بهبود اعتبار، کاربرد داشته باشد.

مهر جیبی رنگی

همان طوری که پیش تر گفتیم مهر جیبی را میتوان به صورت رنگی (دو رنگ یا چند رنگ) سفارش داد. مهر رنگی نیز خود دارای مزایایی ست که دانستن آن برای شما کاربران عزیز خالی از لطف نیست.

استفاده از رنگ‌های مختلف بر روی مهر جیبی، به شما این امکان را می‌دهد که برجستگی بیشتری به نام و لوگوی خود بدهید. این امر باعث می‌شود که مهر شما بیشتر به چشم بیاید.

با استفاده از رنگ‌های مختلف، می‌توانید اطلاعات مختلف را با تمایز رنگی بیان کنید. به عنوان مثال، می‌توانید رنگ اصلی لوگو شرکت خود را داشته باشید و برای قسمت متن و اطلاعات تماس می توانید از یک رنگ مجزای دیگر استفاده کنید که این امر به شناسایی سریع‌تر و آسان‌تر کسب و کار شما کمک می‌کند.

استفاده از رنگ در مهر جیبی، می‌تواند به طراحی‌های شما جذابیت بیشتری بدهد و بصریت بیشتری به محصولات شما بخشیده و توجه مشتری را جلب کند.

رنگ‌های مختلف در مهر جیبی می‌توانند تأثیر بصری حرفه‌ای‌تری را ایجاد کنند و به تصویر برند و شرکت شما ارزش افزوده بدهند.

استفاده از رنگ‌های خاص در مهر جیبی، می‌تواند به برندینگ و هویت بصری شما کمک کند و با سایر عناصر برندی شما هماهنگی داشته باشد.

گروه مهرسازی فهامند

شما می‌توانید این مهر جیبی را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی فهامند سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی فهامند به عنوان یکی از منابع معتبر در زمینه ارائه مهرهای جیبی با انواع مختلف، از جمله مهرهای ژلاتینی و لیزری، به مشتریان ارائه خدمات می‌دهد.

در این فروشگاه، شما می‌توانید انواع مختلف مهرهای جیبی را با قابلیت سفارشی‌سازی بالا، از جمله انتخاب رنگ، طرح، اندازه و مشخصات دیگر، به راحتی انتخاب و سفارش دهید. فرآیند سفارش دهی آنلاین در فهامند معمولاً ساده و شفاف است و شما می‌توانید با استفاده از سیستم آنلاین آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کرده و با انتخاب گزینه‌های مختلف، سفارش خود را نهایی کنید.

به این ترتیب، اگر به دنبال خرید یک مهر جیبی با کیفیت و قابلیت سفارشی‌سازی هستید، می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی فهامند این اقدام را انجام دهید و مهر جیبی مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.