دسته‌بندی نشده

مهر فوری چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهر فوری چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بدون شک همه‌ی ما این موضوع را می‌دانیم که مهرهای مختلف و گوناگونی در بازار موجودند و هر کدام برای برطرف کردن نیاز خاصی ایجاد شده و کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و به همین دلیل هر کدام از این مهرها توسط افراد مختلف و با هدف‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهرهایی مانند مهر ساده که برای کاربری عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا مهرهای برجسته که برای اهداف خاص ایجاد شده‌اند و در ادارات و جاهای رسمی از آن استفاده می‌شود. اما در این نوشته قصد بر این است که شما را با مهر فوری آشنا کنیم و از کاربردها و ویژگی‌های آن برای شما بگوییم تا شما نیز در صورتی که با این مهر آشنایی چندانی ندارید، جزئیات بیشتری در مورد مهر فوری به دست آورید.

اما قبل از اینکه در مورد مهر فوری بدانیم، لازم است با انواع مهرهای بازار آشنا شویم. مهرهایی که در بازار موجودند عمدتاً به دو گروه اصلی مهر ساده و مهر اتوماتیک تقسیم می‌شوند. مهرهای ساده، به آن دسته از مهرهایی گفته می‌شود که از دیرباز از آن‌ها استفاده می‌کردیم و با آن‌ها سر و کار داشته و در اکثر جاها آن را دیده‌ایم. مهرهای ساده به صورت ژلاتینی و عاری از هیچ گونه پیچیدگی از طریق استامپ مورد استفاده قرار می‌گرفته و می‌گیرند و از لحاظ هزینه و قیمت نیز بسیار به صرفه و مناسبند. اما مهر اتوماتیک چیست؟

در حقیقت مهر اتوماتیک همان مهر ژلاتینی ساده است که جهت راحتی هر چه بیشتر و آسان نمودن کارها درون پایه‌های اتوماتیک قرار داده شده و می‌تواند با افزایش سرعت در استفاده، در وقت نیز صرفه جویی نماید. حال که با تفاوت مهر ساده و مهر اتوماتیک آشنا شدیم، به سراغ آشنایی با مهر فوری می‌رویم و به شما خواهیم گفت که مهر فوری چیست و ویژگی‌ها و کاربردهای آن را بیان خواهیم کرد.

 

آشنایی با مهر فوری و تفاوت آن با مهرهای ساده و معمولی

به صورت معمول و استاندارد، برای ایجاد و ساخت یک مهر ژلاتینی و ساده تقریباً بیست و چهار ساعت زمان نیاز است. اما اگر مشتری عجله داشته باشد و بخواهد مهرش در زمان کمتری ساخته شود و بتواند از آن بهره ببرد، آن‌گاه تکلیف چیست؟ اینجاست که به مشتری توصیه می‌شود سفارش مهر فوری دهد.

پس به عبارت ساده‌تر مهر فوری همان مهر ژلاتینی و معمولی است که با سرعت بسیار بیشتری ساخته و تحویل مشتری می‌شود که این زمان تقریباً زیر یک ساعت است. همین سرعت در ساخت مهر فوری و تحویل آن به مشتری باعث بالا رفتن هزینه‌ی ساخت مهر فوری نسبت به مهر ژلاتینی ساه خواهد شد و تقریباً این هزینه دو برابر حالت معمول است.

به عبارت ساده‌تر مهر فوری همان مهر ژلاتینی و معمولی است که با سرعت بسیار بیشتری ساخته و تحویل مشتری می‌شود که این زمان تقریباً زیر یک ساعت است. همین سرعت در ساخت مهر فوری و تحویل آن به مشتری باعث بالا رفتن هزینه‌ی ساخت مهر فوری نسبت به مهر ژلاتینی ساده خواهد شد و تقریباً این هزینه دو برابر حالت معمول است. همیت در ساخت و سفارش مهر فوری که باید به آن‌ها توجه کرد

طراحی مهر فوری یکی از ابتدایی‌ترین و در عین حال پر اهمیت‌ترین نکاتی است که در سفارش مهر فوری باید به آن توجه کرد. با اینکه سرعت در ساخت مهر فوری یکی از اولویت‌های مشتری است، اما عاقلانه به نظر نمی‌رسد که کیفیت محصول نهایی فدای سرعت بالا شود. همین موضوع باعث می‌شود که هر اندازه هم که مهر، فوری باشد؛ به چیدمان آن اهمیت داده شود و از ساختار و چارچوب مناسبی برخوردار باشد تا خروجی کار نیز رضایت‌بخش بوده و مشکلی برای ما ایجاد نکند.

بعد از طراحی مهر فوری، لازم است به چند نکته‌ی کلیدی نیز توجه شود تا میزان رضایت از محصول نهایی چند برابر شود. اولین نکته، توجه به نور آخر در ساخت مهر فوری است. یعنی بعد از اینکه ژلاتین شست و شو داده شدف نور آخر حتماً داده شود. چون نور آخر و رعایت استفاده از آن باعث دوام بیشتر مهر خواهد شد و اگر این کار انجام نشود یا درست انجام نشود، مهر ما بیشتر از چند ماه عمر نخواهد داشت و کارایی‌اش را از دست خواهد داد. اما اگر سازنده این مورد را رعایت کند، مهر فوری ساخته شده سال‌ها بدون هیچ مشکلی و با کیفیت کار خواهد کرد. پس حتماً به این نکات به ظاهر ساده ولی کلیدی در سفارش و ساخت مهر فوری اهمیت دهید و آن‌ها را فراموش نکنید تا از محصول نهایی و خروجی کار رضایت کامل داشته باشید و بتوانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *